Garantijas nosacījumi
1. Pirms sākt izmantot iegādāto preci, lūdzam rūpīgi iepazīties ar preces lietošanas instrukciju.
2. Garantijas termiņš precēm var atšķirties, tas var būt pat līdz pieciem gadiem. Lai uzzinātu konkrētas preces garantijas termiņu, meklējiet to preces aprakstā vai arī zvaniet uz telefona numuru
+371 63928177.
3. Lai ražotāja noteiktā garantija būtu spēkā nepieciešams saglabāt:
- Pirkuma apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme, kvīts),
- Garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai preces izplatītājs ir iekļāvis komplektācijā)
4. Ražotāja garantija nav spēkā, ja:
- precei ir garantijas plombu vai sērijas numuru bojājumi vai pats esat mēģinājis novērst bojājumu;
- bojājums radies dabas stihiju dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
- bojājums radies, ražojumā iekļūstot šķidrumiem, kukaiņiem vai citiem svešķermeņiem;
- esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
- bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
- bojājumi radušies zemas kvalitātes ūdens izmantošanas gadījumā (pauaugstināts rūsas, kalcija, hlora sastāvs)
- neveiksiet regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem.
5. Pirms nododiet preci remontā pārliecinieties par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošiniet sevi ar datu rezerves kopijām.
6. Gadījumā, ja nepieciešams veikt preces remontu, Jūs varat:
- doties uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru līdzi ņemot pirkuma apliecinošu dokumentu un garantijas talonu;
- nākt uz mūsu veikalu! Laipni gaidīsim Jūs
Bauskā, Plūdoņa ielā 7. Darbadienās
no plkst. 9.00 līdz 18.00 un sestdienās
no 9.00 līdz 15.00 līdzi ņemot pirkuma apliecinošu dokumentu un garantijas talonu;
- zvanīt pa tālruni
+371 63928177, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.
Atteikuma tiesības
1. Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā.
Atbilstoši ''Patērētāju tiesību aizsardzības likuma'' 12.panta 6.daļai:
http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309
Un ''Noteikumiem par distances līgumu'':
http://www.likumi.lv/doc.php?id=62580
2. Lai atteikuma tiesības būtu spēkā Jums jāņem vērā sekojošie ieteikumi:
- pārbaudiet, bet neuzsāciet preces lietošanu;
- neatveriet videoieraksta, audioieraksta vai datora programmatūras iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatoru, navigācijas iekārtu iepakojumiem u.c. programmatūrām);
- saglabājet un nesabojājiet preces oriģinālo iepakojumu un preces komplektāciju;
- aizlīmētus plastikāta iepakojums (blisterus), rūpīgi varat atvērt izmantojot šķēres, lai nesabojātu oriģināliepakojumu;
3. Gadījumā, ja vēlaties atteikties no preces, Jums
par saviem līdzekļiem tā jānogādā uz mūsu ELBOX biroju - Bauskā, Plūdoņa ielā 7, līdzi ņemot pilnu preces komplektāciju, pirkuma apliecinošu dokumentu un garantijas talonu, ja tāds tika izsniegts. Vai arī izmantojot mūsu kurjera maksas pakalpojumu.
Lai nerastos lieki pārpratumi, lūdzam preces pasūtīšanas brīdī pārliecināties par Jūsu izvēlētās preces atbilstību: ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi nozīmīgi parametri. Gadijumā, ja precei nav pieejams apraksts, tad lūdzam to jautāt rakstot uz e-pastu: info@elbox.lv tekstā norādot preces kodu.